Subject: "Riigitee 11167 Ellamaa-Koluvere km 10,519 ja Sooniste-Niidu tee ristumiskoha rekonstrueerimise põhiprojekt" töö nr PP-24-25.
From: "Aleksandr" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 23 Sep 2024 14:21:44 +0300

Transpordiamet (Maanteeamet)

Valge 4, 11413 Tallinn

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

„Rapla maakond, Märjamaa vald, Sooniste küla, riigitee 11167
Ellamaa-Koluvere km 10,519 ja Sooniste-Niidu tee ristumiskoha
rekonstrueerimise põhiprojekt“ töö nr PP-24-25 projektikohase
ehitustegevuse teostamiseks lepingu taotlus.

Vesine OÜ tellimusel on Teelahendused OÜ-l valminud töö „Rapla maakond,
Märjamaa vald, Sooniste küla, riigitee 11167 Ellamaa-Koluvere km 10,519 ja
Sooniste-Niidu tee ristumiskoha rekonstrueerimise põhiprojekt“.

Kavandatava tegevuse eesmärgiks on Riigimetsa Majandamise Keskuse (RMK)
Märjamaa metskond 4 kinnistule (katastritunnusega 42701:003:0180)
riigimetsa majandamiseks Sooniste-Niidu metsatee rekonstrueerimine.

DIGI-projekti saab alla laadida siit:

https://www.dropbox.com/scl/fi/a997yljrdr08nshdrfa9g/CD_PP-24-25_Sooniste-
Niidu-tee_200924.zip?rlkey=9w0yzmj3lzk2233mb0zv4blor
<https://www.dropbox.com/scl/fi/a997yljrdr08nshdrfa9g/CD_PP-24-25_Sooniste
-Niidu-tee_200924.zip?rlkey=9w0yzmj3lzk2233mb0zv4blor&dl=0> &dl=0

Koopia:

Rasmus Suik [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega,

Aleksandr Afanasjev
TEELAHENDUSED OÜ

Mob: +372 521 5058 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.